Szafa Eljota: "stop magazynowaniu".


Sposobów na zakupy jest dużo. Jedni nie wyobrażają sobie wejścia do lumpeksu, a inni zakupów w popularnych sieciówkach. Ja jestem fanką second handów i promocji wszelakich. Przeszukiwanie popularnych serwisów sprzedażowych, czy sieciówkowych stron w okresie wyprzedaży, wypełnia mój czas w bardzo dużym stopniu. Hmm to może być też spowodowane moim zakupoholizmem :). Ale mam na to wymówkę- jak każda Mama wie, maluchy rosną jak szalone (szczególnie na początku). Do tego zmieniający się rozmiar (średnio co miesiąc) powoduje, że zakupy stają się rutynową czynnością. Z tej rutyny powstaje niezły magazyn. Gromadzimy go w pokojach/piwnicach/ pod łóżkiem czy na strychu u dziadków.

I tak chciałabym namówić wszystkie Mamy do przejrzenia rzeczy swoich maluchów i wystawienia ich na sprzedaż lub do wydania. Rozpoczynam akcję pod tytułem "stop magazynowaniu". Namawiam Was do stworzenia własnej szafie profilu na przykład na instagramie. Co więcej szafę Leona możecie również tam znaleźć- wystarczy kliknąć w poniższą ikonkę:

@szafa.eljota

Będzie mi szalenie miło kiedy przyjmiecie szafę Eljota do znajomych :)

To co kochane Mamy akcja "stop magazynowaniu"? :)
 Zobaczycie ile zrobi się miejsca.
Zapraszam na przegląd szafy Eljota. Z pewnością, co jakiś czas będą pojawiały się tu nowe rzeczy- Leon rośnie jak na drożdżach :) Każdą rzecz krótko opisałam, a o cenę lub więcej zdjęć proszę dopytujcie w komentarzu lub mailowo.

3...2...1....ZACZYNAMY :)

1. Zielony sweterek z wielorybem GAP. 3-6mcy:


2. Koszulka na długi rękaw w paski. Łaty i kieszonka, na guziki. EARLY DAYS/ATMOSPHERE. 56cm





3. F&F koszulka na krótki rękaw. Magnetofony, 3-6mcy.



4. H&M: Body z kołnierzykiem na krótki rękaw dla niemowlaka. 56cm 1-2mce





4. H&M: Body z kołnierzykiem na krótki rękaw dla niemowlaka. 56cm 1-2mce




6. F&F: koszulka na krótki rękaw, napis "world's best daddy". Up to 3 months 62 cm.




 7. F&F: body na krótki rękaw z napisem "i'm daddy little dude". up to 3 months". NOWE jedynie wyprane




8. F&F: koszulka na krótki rękaw, napis "let's go wild". 3-6 months 68 cm.




9. ATMOSPHERE/EarlyDays: Spodnie skinny dla niemowlaka, 56cm







10. F&F: body w deskorolki, up to 3 months. Posiadam 2 sztuki.




10. F&F: szare body, up to 3 months.




11. F&F: czapeczki supełki. NOWE TYLKO WYPRANE, up to 3 months



12. RESERVED kids: koszulka na krótki rękaw z napisem "surfer dude on wave", 74cm




Koniecznie dajcie znać jak tam Wasze szafy :)
Agata

*źródło głównego zdjęcia: http://gnuarch.org/kids-closet-for-keeping-things-in-order-in-the-nursery/

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).