Overlock SINGER 14SH754 w Lidlu od 8 października! Kilka opinii na jego temat.

Od 10 października overlock SINGER 14SH754 w Lidlu!




Chyba każdemu, kto pokochał szycie i maszynę do szycia kiedyś wpadnie do głowy myśl: 'Czas kupić overlock'. Ja na takim etapie jestem właśnie teraz. Jednak postawiłam sama sobie warunek. Dopóki nie uszyję kilku ubrań dla siebie i Leona, nic z tego!

Ale do rzeczy, czy Singer dostępny od czwartku w Lidlu wart jest 599 zł?
Ja niestety Wam tego nie powiem ale znalazłam kilka miejsc gdzie dziewczyny przetestowały i piszą co o nim myślą.. Jedno jest pewne, taka cena jak za overlock to bardzo dobra cena. Co więcej jako najlepszą ofertę cenową dla niego, ceneo wyszukało: 920 zł. 

Jeżeli jeszcze nie jesteście przekonani, poniżej kilka wpisów na temat tej maszyny:


To najnowsza recenzja maszyny. Jeszcze gorąca, świeża i pachnąca. Ewa z bloga robiewdomu.blogspot.com testuje prawie na żywo i przedstawia jak maszyna radzi sobie z uszyciem spodni. Duża ilość zdjęć bardzo pomaga w decyzji.


Post dla tych, który szukają porównania kilku overlocków. Autorka opisuje overlocki: JANOME 744D, JUKI MO-1000, MERRYLOCK 689, MERRYLOCK 740DSA, SINGER 14SH754 (Lidlowy), GRITZNER 788 i Łucznika ULTRALOCK.

Co więcej przy każdej maszynie podana jest jej cena, Singer najtańszy. Warto przeczytać gdyż na tle innych, droższych overlocków, Singer nie lśni już takim jasnym światłem.

W tym poście oprócz opinii na temat overlocka, autorka dodała kilka zdjęć z instrukcji i dane techniczne. Kolejna pozytywna recenzja i ważne zdanie: 'wart 599zł'. 


Kolejny post o overlocku jednak UWAGA: bez opinii na jego temat. Zamiast tego Adela Szyje podaje miejsca, gdzie można dowiedzieć się co inni o nim myślą:
Linki do miejsc, gdzie poczytać można opinie o owerloku Singer , który ma być w Lidlu:
***copy from http://www.adelaszyje.pl/2014/01/szyciowo-w-lidlu-owerlok-singer-oraz.html


A ode mnie INSTRUKCJA OBSŁUGI OVERLOCKA SINGER 14SH754
: POBIERZ



Oprócz overlocka od czwartku dostępne będą także:


Z tej trójki mam i bardzo polecam zestaw kaletniczy. Moją opinię i filmik z instrukcją znajdziecie pod tym linkiem:

http://kraftsylescilsa.blogspot.com/2015/05/zestaw-kaletniczy-powerfix-profi-czy.html


Dajcie znać czy w czwartek ustawiacie się w kolejce. :) 
Agula (Lescils)

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).