uwaga, uwaga maszyna SILVERCREST w lidlu!

EDIT: Od 17 listopada 2016 po raz kolejny maszyna Silvercrest w Lidlu! 





Po raz kolejny maszyna Silvercrest będzie dostępna w Lidlu. Tym razem w klasycznej białej wersji.   Co się zmieniło? Nic niestety poza ceną. Tym razem maszyna będzie kosztowała 349 zł. Zdecydowanie jest warta tej ceny!

źródło: lidl.pl


Poniżej kilka słów ode mnie- aktywnego i bardzo zakochanego w niej użytkownika. Oczywiście nie jestem żadną profesjonalną krawcową i to właśnie na silvercreście uczyłam się zszywać dwa kawałki materiału. Jest moją pierwszą i jedyną maszyną, z którą miałam do czynienia. Uważam, iż właśnie jako pierwsza maszyna do szycia nadaje się znakomicie. 


Maszyna posiada 33 funkcje ściegu, dwa pokrętła- szerokości i długości ściegu, z jej pomocą obszyjemy dziurę na guzik, a nawet go przyszyjemy. Maszyna posiada też ściegi overlokowe. Ja niedawno dowiedziałam się, że mój silvercrest (jest taki sam jak ten z oferty) ma obcinak nitki z boku -więc od razu informuje:) Do maszyny dołączona jest instrukcja obsługi, która bardzo mi pomogła na poczatku, a nawet czasem teraz do niej wracam. Tłumaczy jak nawlec nitkę, które ściegi wybrać, jak przyszyć aplikację, obszyć guziki, podpowiada dlaczego igła mogła się złamać czy którą szerokość i długość ściegu wybrać. 

Kiedy kupowałam maszynę od razu zaopatrzyłam się w zestawy krawieckie, które teraz też będą dostępne. 



Zaopatrzyłam się we wszystkie trzy. Jednak najmniej przydatny dla mnie był zestaw pokazany na zdjęciu jako pierwszy (najwyżej). Nie bardzo wiem nawet do tej pory jak zużyć nitkę na kółku i jedyne co zużyłam w całości to guma krawiecka. Natomiast bardzo przydatny okazał się zestaw nici i nitki są naprawdę godne polecenia. Jeżeli chodzi o środkowy zestaw to nożyczek lepszych nigdy nie miałam, tną tkaniny aż nitki lecą, a dwa zestawy igieł maszynowych (uniwersalne i do jeansu) przy szyciu zawsze się przydadzą. Są tam też igły w różnym rozmiarze (zwykłe do szycia), rozpruwacz do tkanin (chyba tak to się nazywa), ołówek będący kredą krawiecką ale ołówka nie polecam, agrafki i szpilki. Dwa klipsy (w zestawie miedzy centymetrem, a obcinaczem do nitek) popsuły się od razu jak tylko je rozszerzyłam. 


Kolorowa odsłona maszyny:


A teraz kilka słów o kolorowej odsłonie maszyny. Nie kasuję by nie zginęło, gdyż ta wersja także ma wielu fanów.

Maszyna różni się wyglądem. Jak dla mnie, osoby, która lubi wszystko co kolorowe jest ładniejsza. Z tego co możecie wyczytać w tej recenzji bordowego modelu w maszynie brakuje regulacji docisku stopki. Natomiast dźwignia stopki dociskowej jest dwupozycyjna (w tych dwóch modelach), ułatwia to zszycie grubszych materiałów lub kilku warstw tkaniny. Do tego cena ta sama, gwarancja na ten sam okres- 3 lata, ściegi identyczne i tyle samo. Dodatkowo na wyposażeniu stopki do szycia. Tak więc różnic pomiędzy modelami praktycznie nie ma. Poniżej podałam linki, gdzie znajdziecie recenzję właśnie tej, dostępnej od 22.12 maszyny do szycia (dwa pierwsze), a także instrukcje obsługi zarówno jednego jak i drugiego modelu w języku polskim i angielskim. Ja jeszcze raz polecam:)

INSTRUKCJE OBSŁUGI MASZYNY SILVERCREST DO POBRANIA:


1. mój model Silvercrest SNM 33 B1 INSTRUKCJA OBSŁUGI po polsku
2. mój model Silvercrest SNM 33 B1 INSTRUKCJA OBSŁUGI po angielsku

1. model kolorowy dostępny od 22.12 SNMD 33 A1 INSTRUKCJA OBSŁUGI po polsku
2. model kolorowy dostępny od 22.12 SNMD 33 A1 INSTRUKCJA OBSŁUGI po angielsku


Mojego silvercresta możecie zobaczyć tutaj, a jeżeli zastanawiacie się nad kupnem przeczytajcie te recenzje: klik-bordowa maszyna, klik-bordowa maszyna, klik-biały model.

OVERLOCK SINGER 14SH754 w Lidlu od 8 października 2015. Kilka opinii na jego temat: http://kraftsylescilsa.blogspot.com/2015/10/overlock-singer-14sh754-w-lidlu-od-8.html

*zdjęcia pochodzą ze strony lidl.pl
*instrukcje pochodzą ze strony www.sewingguide.de



Miłych zakupów,
Agata (Lescils).

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).