Zainspiruj się: Biżuteria dla dzieci na Komunię lub Dzień Dziecka. Dużo zdjęć, mało tekstu.


Okres Komunijny w toku, Dzień Dziecka za pasem....jednym słowem czas prezentów. W przypadku Komunii (szczególnie dla dziewczynek) łańcuszek, bransoletka czy kolczyki są prezentami bardzo popularnymi. Jednak na dzień dziecka raczej wybieramy zabawki. A może w tym roku święto dzieci uczcimy pięknym biżuteryjnym drobiazgiem?

Temat dziecięcej biżuterii nie każdemu przypasuje. Dla jednych to prezentowy HIT, a dla innych rodziców totalna porażka. Łączony jest raczej z małymi księżniczkami. Dla książąt wybór jest niewielki. Według mnie to błąd. Jestem świadoma, że chłopiec nie będzie nosił kolczyków- motylków czy łańcuszka z kwiatkami ale bransoletkę... czemu nie. Z pewnością Leon będzie posiadaczem takiej chłopięcej bransoletki od Lilou. Możecie również kojarzyć jedną, którą już posiada- koronkowe misie (MISSIU).

Post powstał w mojej głowie podczas oglądania relacji z prezentacji kolekcji disney by apart (od maja w sprzedaży). Szukając inspiracji, bardzo zaskoczyło mnie, że tylko niektóre top marki mogą zaproponować coś dla maluchów. A produktów dla chłopców bardzo mocno trzeba się naszukać. 

Biżuteria dla maluchów może okazać się nietrafionym prezentem. Co zrobić by zminimalizować to ryzyko? Przy jej wyborze, pamiętajmy by była ona: skromna, ciekawa, bajkowa i taka, która będzie nośnikiem wspomnień. I oczywiście upewnić się, że rodzice są zwolennikami dziecięcej biżuterii, a nie jej gorącymi przeciwnikami.

Post z cyklu zainspiruj się. Może pomoże w wyborze prezentu na najbliższą okazję (Komunia, Dzień Dziecka). Dużo zdjęć, mało tekstu. Zapraszam do obejrzenia propozycji, które ja z pewnością bym kupiła, a niektóre nawet sama nosiła.

A dla Was biżuteria dla dzieci to HIT czy raczej KIT?


LILOU












APART








DISNEY BY APART






YES






MISSIU





*Post nie jest sponsorowany.
Zdjęcia pochodzą ze stron sklepów YES, APART, LILOU, MISSIU( bosco design).

Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam,
Lescils.

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).