FREE PRINTABLES: Plakaty w pokoju dziecka. TOP 5 stron do pobierania.



Wpadła mi do głowy myśl. A może powiesić w pokoju Leona kilka plakatów? Pomysł, z takich które burzą wszystkie dotychczasowe plany- Leon miał dostać obrazki zrobione przeze mnie... Szybko jednak doszłam do wniosku, że znalezienie, wydrukowanie, oprawienie w ramy to też jakaś forma DIY więc zaczęłam szukać. I znalazłam! Nieskończenie wiele kreatywności, pomysłów, inspiracji, super blogów i darmowych plakatów. Misja wykonana! Teraz tylko które wybrać. A tak przy okazji sprawdźcie i zainspirujcie się sami.
Rozgrzejcie też drukarki i kupcie dużo ram. gdyż poniżej znajdziecie 5 źródełek pełnych talentu i pięknych obrazków!

Post z serii: mało tekstu, a dużo zdjęć i linków.


STRONY Z PLAKATAMI DO DRUKU
TOP 5


1. CHICFETTI.COM


Ta strona podbiła moje serce w 100%. Ogrom grafik, które możemy pobrać i wydrukować, sprawiła, że z niedowierzania musiałam założyć okulary. Jedynym małym minusem, chociaż według mnie to żaden minus, a coś co się należy bez dwóch zdań, jest odblokowanie pliku. O co chodzi? Nie martwcie się, nie chodzi o naszą kartę kredytową $$, a jedynie wsparcie. By odblokować pobieranie musimy tylko polubić profil na fcb lub udostępnić na twitterze lub na google+. Jak już wyżej napisałam, według mnie autorce należy się to bez żadnego marudzenia! Spokojnie, wystarczy polubić/udostępnić raz, a każda grafika z udostępnionych 8 stron będzie do naszej dyspozycji. 


A tu kilka zachecających zdjęć:


Znajdziecie je wszystkie (i dużo więcej) na: http://chicfetti.com/decorate/download-printables/

2. OHSOLOVELYBLOG.COM
Ten blog to miejsce, które zdecydowanie powinno znaleźć się na podium wraz z blogiem CHICFETTI. Obie te strony są źródłem ogromnej ilości pięknych plakatów, nie wspominając po raz kolejny o talencie i inspiracji. W tym przypadku nie tylko plakatów. Na dwóch podstronach, które zaraz Wam podam, znajdziecie też kartki, tapety na pulpit, kalendarze, 'blog plannery' i dużo pięknych rzeczy do pobrania i wydrukowania. 




LITERY ALFABETU




To wszystko i jeszcze więcej (to co wstawiłam to jedynie ułamek), znajdziecie pod poniższymi linkami:

Freebies 1: http://www.ohsolovelyblog.com/p/freebies-1.html
Freebies 2: 
http://www.ohsolovelyblog.com/p/more-freebies.html


2a. FLAMINGI z ohsolovelyblog.com



Flamingi są takie piękne, iż musiały dostać swoje miejsce na liście. Niestety różowe chyba nie przypadną do gustu Leonka...
.
Do pobrania tutaj:



2b. 4 cuda. Ponownie z ohsolovelyblog.com



To już ostatnie plakaty z  ohsolovelyblog.com. Wraz z flamingami mają osobne miejsce na liście gdyż jak pewnie zauważycie prowadzą do nich zupełnie inne linki niż do głównego źródełka.

Szukajcie ich po tym linkiem:
http://www.ohsolovelyblog.com/2014/02/be-happy-be-bright-be-you-free.html


3. LOLLYJANE.PORCH.COM
A teraz gratka dla fanów bajek Disneya. Znalazłam miejsce z 30 Kopciuszkowymi plakatami! Chyba nic więcej nie muszę dodawać....Kopciuszek rządzi :).


Kopciuszek, a nawet pantofelek znalazł się tutaj:


4. VIEVFROMTHEFRIDGE.COM
Na blogu viewfromthefridge.com kolejne 7 interesujących plakatów. Niestety tak dużych źródełek jak te dwa pierwsze już nie znalazłam, ale te malutkie też sobie nieźle radzą. 


Znajdziecie je tutaj:

5. SMITTENONPAPER.COM
I ostatnie miejsce. 5 plakatów, które chciałyby zagościć w Waszych domach. 

Czekają i liczą na 'klika' tutaj:
http://smittenonpaper.com/blog/free-download-wall-art-collage/


Nie powiem, dwa pierwsze miejsca na liście są według mnie najlepszymi blogami do szukania obrazków, które zawisnął w pięknych sypialniach, salonach i pokojach dziecięcych. Jednak tym 3 malutkim dajmy chociaż ślad szansy na piękną ramę i białą ścianę. :)

UWAGA:Najlepiej by drukować na papierze o wyższej gramaturze niż cieniutki papier ksero.

Jeżeli skorzystaliście z któregoś bloga z listy i jakiś plakat zawiśnie na Waszej ścianie, koniecznie dajcie znać! O kolejnych fajnych blogach, na których można znaleźć takie piękne rzeczy również chętnie się dowiem. :)
Agata (Lescils)

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).