Dzień Babci i Dziadka. Top 5 prezentów.



Dzień Babci i Dziadka już w przyszłym tygodniu więc na wymyślenie prezentu czasu niewiele. Rok temu na kraftsach pojawił się krótki post z kilkoma pomysłami na prezent dla naszych ukochanych Dziadków. Jako, że były to pomysły dość uniwersalne, przez ten rok nie utraciły daty ważności, chciałabym je Wam przypomnieć. Ale żeby nie było do końca tak samo, do mojej listy prezentów dodałam to co każdy uwielbia- darmowe grafiki do druku.

Cały, zeszłoroczny post znajdziecie TUTAJ: http://kraftsylescilsa.blogspot.com/2015/01/dzien-babci-i-dziadka-wy-macie-juz.html.

5 pomysłów na prezent dla Babci i Dziadka:

1. Grafika do druku dla Babci i Dziadka

Znalazłam kilka grafik do druku, które możemy cudownie wykorzystać jako prezent dla Babci i Dziadka. Mogą stać się plakatami i zostać podarowane w ramce. Możemy wydrukować je na papierze o wyższej gramaturze (300-350 g,), w format A5 lub mniejszym i zrobić z nich piękne okolicznościowe kartki. 


Ale UWAGA to nie wszystko. Wraz z pięknymi grafikami do druku, autorka wpisu podsunęła kolejny pomysł na super prezent z okazji tego Święta! KUBEK z własnym nadrukiem. Polka Dot proponuje swoje grafiki również w formie nadruku. Nie ma się co temu dziwić, ponieważ prezentują się one fantastycznie!. Sami zobaczcie poniżej: 





*zdjęcia ze strony http://mrspolka-dot.com

A pod tym linkiem możecie podejrzeć cały wpis na blogu Mrs Polka Dot i pobrać wszystkie grafiki:
http://mrspolka-dot.com/tyle-wygrac-darmowe-plakaty-i-kartki-na-dzien-babci-do-pobrania/

2. Własnoręcznie wykonany album ze zdjęciami.





3. Ramka ze zdjęciem wnuczka/wnuczki.

Kolejna propozycja zdjęciowego prezentu to ramka na zdjęcie, oczywiście z zawartością. Ilu Dziadków tyle gustów, a ile gustów tyle ramek. Wybór jest oszałamiający. Ja wybrałam kilka, które według mnie są tak proste i klasyczne, że powinny trafić w gusta większość osób.

4. Czekoladowe telegramy, personalizowane pralinki i inne pyszności.




Kiedy pralinki do końca Was nie przekonują może polubicie czekoladowe telegramy?



4a. Uniwersalne, czekoladowe pyszności od ponadczasowego Wedla.





5. Kartka z życzeniami.


Lescils.


*produkty przedstawione w poście pochodzą ze sklepów: home&you, ikea, wedel, chocolissimo
*post nie jest sponsorowany.

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).