tkaninowy zawrót głowy- kupujemy materiał online.

Uwielbiam odbierać paczki :)! Listonosz dziwnym trafem i w Łodzi i tu w Gdyni zamiast przynieść mi przesyłkę zostawia awizo. Nawet kiedy jestem cały dzień w domu.... Przez to musiałam odbyć wycieczkę na pocztę. Kiedy czeka na mnie przesyłka nawet przejście 5 kilometrów nie stanowi dla mnie problemu, więc spakowałam Fasola i ruszyliśmy. W paczce były tkaniny, które zamówiłam i o nich właśnie dzisiejszy post.

Kiedy jeszcze zamówienie tkanin przez internet było dla mnie czymś nowym, poszukiwałam sklepów online z ciekawymi i tanimi tkaninami, (jeszcze przeraża mnie wizja kupienia materiału w stacjonarnym sklepie). Kiedy po wielu poszukiwaniach żadnego nie 
znalazłam weszłam na allegro. I to był strzał w 10. Teraz tylko tam zamawiam materiały do moich uszytek. 



Pierwszym miejscem na mojej tkaninowej liście zajmuje sklep POtakami chmurkowe tkaniny (link).
Na POtakami natknęłam się szukając polaru Minky. Jednak załamana ceną dużych kawałków na allegro bardzo szybko pocieszyłam się zamawiając kawałki Minky właśnie w tym sklepie. POtakami sprzedaje kawałki tkanin i właśnie Minky w bardzo przystępnych cenach. Kiedy ja na nich trafiłam, jeszcze prowadzili sprzedaż przez allegro. Obecnie robią to przez facebooka. Co do tej formy zamawiania- wszystko w jak najlepszym porządku: super kontakt, a tkaniny przyszły bardzo szybko. Poniżej Minky które zdążyły  już przyjść. Niestety mój zakupoholizm nie mógł się oprzeć więc czekam na jeszcze jeden zestaw tkanin z polarem Minky.


A tutaj kilka wskazówek, które ułatwią szycie Minky.

Poniżej przedstawiam moja listę ulubionych allegrowych sprzedawców, których odwiedzam kiedy tylko potrzebuje materiału. 

Pierwszym z nich jest Srebrnaigla_pl - bardzo ładne, a co najważniejsze TANIE tkaniny. Wybór wzorów nie jest zbyt szeroki. Jednak kiedy szukamy tkanin w kropki, paski, kratkę czy sowy z pewnością znajdziemy tu coś dla siebie. Ceny do 4 zł za FQ (1 FQ= 80cmx50cm). Bardzo polecam.

FABRYKAGALGANKOW to następne miejsce z tanimi tkaninami. Za 1 FQ zapłacimy od 3 do 6 zł. Tkaniny nie będące FQ tylko sprzedawane na metr bieżący zostały wycenione drożej- 13 zł/1mb. Kolejne miejsce z tkaninami w groszki, paski, kratkę, romby i kotwice. Jednak wybór dużo większy niż u srebrnejigły_pl.

Kolejny użytkownik sprzedaje tkaniny, które swoimi kolorami i wzornictwem sprawiają, że poświęcam pół godziny by przejrzeć je wszystkie i co tu dużo mówić...powzdychać do nich. Tu nie znajdziemy groszków, pasków czy kratki. Kotwice pewnie są ale tak zaprojektowane, że ja chce je od razu mieć. Kiedy szukamy jakiegoś konkretnego wzoru jak na przykład czaszki (czaszkowa tkanina od SzyjKolorowo) możemy śmiało wyszukać 
SzyjKolorowo na allegro. Wśród 13 stron produktów na pewno odnajdziemy tkaninę pasującą idealnie do naszego pomysłu. Co do cen nie są one niskie. Jednak tak duży wybór, tak piękne wzory i kolory rekompensują kilka złotych więcej.


Polecam zaglądać też na aukcję użytkownika esznyrowska. Wszystkie nieMinkowe materiały ze zdjęcia
kupiłam właśnie u tego allegrowicza. Obok widzianych już na wielu aukcjach kropek, zygzaków i gwiazdek, znajdziemy kolorowe tkaniny dla dzieci i polary Minky. Ja zaglądam co trochę, ponieważ niektóre z tych pięknych kolorowych, dziecięcych tkanin kosztują 9zł za FQ. Tak właśnie stałam się posiadaczką między innymi tkaniny w wąsy, z której powstanie kołdra dla Leona.



Ostatnim allegrowiczem sprzedającym tkaniny, a istniejącym na mojej liscie "ulubionych sprzedawców" jest teona. Ten sprzedawca proponuje szeroki wybór materiałów, głównie tych "ubraniowych". Tkanin jest mnóstwo, a ceny jedne z najniższych. Ja jeszcze odkładam uszycie bluzek, spódnic czy spodni- kolekcjonuje tylko burdy, więc od teony jeszcze niczego nie zamawiałam. Ale polecam ze względu na szeroki wybór i cenę. 


Mam nadzieję, że komuś tym postem chociaż w niewielkim stopniu pomogę i może skorzysta z moich zakupowych doświadczeń. Oczywiście post nie jest przez żadnego z wymienionych użytkowników allegro sponsorowany.

Miłych tkaninowych zakupów,
Lescils.

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).