Zainspiruj się: klosz REGOLIT w pokoju dziecka.


Dzisiaj bardzo szybki post z wieloma inspiracjami. Kilka miesięcy temu pokazywałam na kraftsach jak odmienić papierowy klosz z Ikei-REGOLIT. Moje malowidła możecie obejrzeć tutaj. Dzięki tak niskiej cenie już myślę o zmianie klosza na nowy. Poszukując inspiracji pomyślałam, że podzielę się tutaj tym co udało mi się znaleźć, może któraś z Was, kochane mamy wykorzysta je by odmienić pokój swojej pociechy. 

Jak widać po poniższych zdjęciach klosz można ozdobić wszystkim. Pomalujemy go za pomocą flamastrów, farb zarówno tych w sprayu i akwarelowych, atramentu czy pasteli (suchych i mokrych). Możemy ozdobić go też tkaniną, kolorowym papierem, gazetami, a nawet muffinowymi papilotkami. 



























Moim faworytem jest pomysł z materiałową girlandą i pewnie niedługo znajdzie się w pokoju Leonka.

Powyższe zdjęcia nie należą do mnie, nie są też moimi pomysłami, a wszystkie one pochodzą z serwisu pinterest.com.

Lescils.

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).