Święta na kraftsach: DIY, prezentowe etykiety. Dużo wzorów do pobrania.


Święta to okres gdzie hasło "do it yourself" jest powtarzane na okrągło. Zrób sama wieniec, kalendarz adwentowy, ozdoby choinkowe, uszyj świąteczny obrus czy upiecz świąteczne pierniczki. Oczywiście miałam zrealizować wszystkie te pomysły. Motywacja była większa, ponieważ w domu nie mieliśmy żadnych ozdób poza łańcuchem w czerwone, plastikowe choinki. Niestety swoje założenia musiałam ograniczyć do minimum, a dużo w tym zasługi naszego małego królewicza. 

Każde DIY  nawet mało profesjonalnie wykonane, jest piękne. Z tego względu, że zrobione przez nas, do tego z ogromnym serduchem. Skoro kalendarza adwentowego nie ma, wieńca również, o innych pomysłach nie wspomnę, zdecydowałam, że chociaż pakowanie prezentów musi mieć charakter diy (nawet w maleńkim stopniu). I tu zrodził się pomysł na własnoręcznie wykonane prezentowe etykiety. Nic trudnego, potrzebujemy nożyczek, drukarki, wstążki/tasiemki/sznurka i bloku technicznego lub innego grubszego papieru.

A jeżeli prezenty są już spakowane, etykietami możemy ozdobić też choinkę:

                                              

Oczywiście kiedy już wszystkie prezenty zostaną przyniesione przez pocztowego Mikołaja z pewnością pokażę Wam jak ja użyłam moich etykiet diy do ich zapakowania. 

I teraz mam dla Was małą niespodziankę! 

Mam nadzieję, że prezentów jeszcze nie spakowaliście i bardzo przyda się Wam mój podarunek. Poniżej ostatni brakujący element: etykiety. Są te obrazki, które znajdziecie w pliku pdf na samym końcu. Do ich wykonania użyłam kolorów, które kojarzą się ze Świętami. Niektóre są bardzo jasne, by pasowały do większości papierów pakowych. A wszystkie w formacie A4 (jedno zdjęcie=jedna kartka a4). 




Ozdobne:





etykiety imienne większe:


i mniejsze:




PREZENTOWE ETYKIETY DO POBRANIA:


Pobierajcie, drukujcie i ozdabiajcie ile wlezie. Jeżeli Wam się przydadzą, koniecznie pochwalcie się efektami:)

Miłego weekendu,
Lescils.

*źródło głównego zdjęcia: http://www.telegraph.co.uk/technology/news/11264683/British-workers-to-spend-96m-hours-buying-Christmas-presents-online.html

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).