Święta na kraftsach: Zainspiruj się: pakowanie prezentów.


Dzisiejszy post skierowany jest szczególnie do tych osób, które pakowanie prezentów zostawiają na ostatnią chwilę:). Jeżeli podarunki dla Waszych bliskich leżą jeszcze poukrywane w szafach i czekają na papierowe "odzienie" nie zamykajcie tej strony. Poniżej znajdziecie inspirację i może pakowanie stanie się odrobinę łatwiejsze niż rok wcześniej. Jeżeli prezenty już dumnie leżą pod choinką to może inspiracje wykorzystacie przy innej okazji lub za rok. 


Wybrałam pomysły, które wykorzystują brązowy papier pakowy. Od niedawna jest on niezbędnym elementem Świąt, wykorzystywanym do zapakowania prezentów. Uważam, że ten eko sposób pakowania ma dużo uroku, a przede wszystkim daje możliwość wykazania się kreatywnością. Dzięki niemu można wyczarować prawdziwe cuda.


Powyższe zdjęcia znalazłam na pinterest.com. 

A dalej znajdziecie kolejne inspiracje tym razem prosto spod naszej choinki:





Do pakowania użyłam etykiet, którym poświeciłam osoby post. Wzory do ściągnięcia i kilka słów o nich przeczytacie tutaj.

Z tego miejsca chciałabym życzyć Wam wszystkich wspaniałych Świat w rodzinnym gronie. Dużo pomysłów i inspiracji wzbogaconych kreatywnością. Wiele cierpliwości i otwartego serducha. 
WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).