Wielkanoc na kraftsach: Świątecznych dekoracji ciąg dalszy; Jajeczna doniczka. DIY

Jeżeli wielkanocny wianek nie przypadł Wam do gustu lub polubiliście samodzielne ozdabianie domu na święta, mam kolejną propozycję. Tym razem kolorowe mini jajeczka zawędrowały do doniczki. Zrobienie tej jajecznej dekoracji jest szybkie, łatwe i do tego niedrogie.  A efekt końcowy prezentuje się następująco:



Co będzie potrzebne? Nieduża doniczka, wykałaczki, sztuczny mech, a także gąbka florystyczna do układania kwiatów. Ja wybrałam zieloną nie wiedząc, iż gąbka w tym kolorze przeznaczona jest do żywych kwiatów. Do kwiatów sztucznych gąbka jest w kolorze beżowo-białym więc kiedy mech nieprecyzyjnie przykryje gąbkę, będzie ona rzucać się w oczy. Wybierzcie sami- zielona sprawdziła się bardzo dobrze. W tej dekoracji nie może również zabraknąć styropianowych mini jajeczek. Do zrobienia jednej doniczki wykorzystałam około 20 jajeczek. Oczywiście ich ilość zależy nie tylko od wielkości doniczki ale też od tego jak gęsto mają być one rozmieszczone. Mech, jajeczka i wstążkę znalazłam na allegro. 


Do doniczki wkładamy gąbkę florystyczną, przykrywamy ją mchem, a jajeczka nabijamy na wykałaczkę.


Następnie układamy je wbijając w mech/gąbkę.


I oto cała praca. Ilość jajeczek i to jak gęsto je rozmieścimy w doniczce zależy tylko od nas.


Doniczkę możemy ozdobić tasiemką. Ja wykorzystałam różową w kratkę. By ją przymocować bardzo pomocna okazała się taśma dwustronna.

A poniżej inna wersja kolorystyczna:


Jajeczna doniczka będzie pięknie ozdabiała wielkanocny stół.

Miłego dekorowania,
Lescils

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).