Święta na kraftsach: Mój pierwszy Kalendarz Adwentowy DIY.


W poprzednim poście, w całości poświęconemu Kalendarzowym inspiracjom (link), pisałam Wam, że u nas w tym roku z pewnością znajdą się 24 pudełka, które wystarczy tylko wydrukować i złożyć. Niestety drukarka odmówiła posłuszeństwa, zapowiedziała strajk z powodu braku tuszu i musiałam znaleźć pomysł zastępczy. Z racji czasu, którego co raz mniej pomyślałam, iż najszybsze będą papierowe torebeczki, ozdobione tym co znalazłam w domu.


Co wykorzystałam?
-szary papier ozdobny;


Kiedyś kupiłam 6 papierowych rulonów nazwanych ekologicznymi do pracy wycinankowej i ozdabiania. Równie dobrze można wykorzystać: gazetę, papier kolorowy, papier szary, kartkę z zeszytu, bloku, białą czarną czy czerwona.

-ozdobny dziurkacz;


 Dziurkacz ozdobny z motywem płatka śniegu dorwałam w Biedronce na jakiejś wyprzedaży chyba za 5 zł.

-tektura falista;
Także z Biedronki, również kupiona na wyprzedaży. Bardzo polecam, szczególnie przy wycinaniu kształtów ozdobnymi dziurkaczami- efekt niesamowity;

-kolorowe taśmy washi;

-zielony sznurek;

-klej, nożyczki, taśma klejąca.

Żmudny proces zaczynamy od wycięcia 24 prostokątów, które posłużą nam do zrobienia torebeczek. Wykorzystałam różne rozmiary, a tutorial na torebeczki znajdziecie poniżej:


Kiedy już wszystkie skleiłam, zaczęłam ozdabianie. Płatki śniegu i bombki z tektury falistej; dorysowany łańcuch i kółka przerobione na bombki; taśma washi, i dużo kleju. Kiedy wszystkie torebeczki miałam ozdobione z przerażeniem zaczęłam zastanawiać się co do nich włożyć. U mnie są to głównie słodycze i małe przedmioty, które sama chciałabym odpakować. 

By wszystko się trzymało i ładnie wyglądało, zagięłam górę torebeczki, nożyczkami zrobiłam dziurę i przewlekłam zielony sznurek. Torebeczki ponumerowałam już po zapakowaniu żebym sama nie wiedziała co dobrego którego odpakuje Pan J. Tadaaam! GOTOWE. Oto mój pierwszy w życiu Kalendarz Adwentowy:





Agata (Lescils).

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).