Święta na kraftsach: Free Printables. Etykiety prezentowe do pobrania!


Po wpisie z plakatami do pokoju dziecięcego (klik) i jego dużą popularnością postanowiłam, iż przeszukam internet by znaleźć kilka świątecznych etykiet do pobrania. Mam nadzieję, że jeszcze nie wszystkie prezenty zapakowaliście, ponieważ znalazłam kilka źródełek z prawdziwymi prezentowymi etykietami-perełkami prosto do drukarki. Post z tych co mało w nim treści, a dużo zdjęć choć w tym przypadku trafniejsze określenie to pdfów.  Zobaczcie co wynalazłam:

1. UNIWERSALNE I NAJPROSTSZE
Od momentu kiedy próbowałam wydrukować gotowe, czarno-białe pudełka na kalendarz adwentowy (co mi się nie udało), jestem fanką wszystkiego co do drukowania nie wymaga kolorów i dużej ilości czarnego tuszu. Oto i one etykiety idealne co do moich oczekiwań. Proste, białe, z czarnym lub czerwonym napisem i równie efektywne co ich bardziej wzorzyste koleżanki.


DO POBRANIA:


2. ETYKIETY MAZAKIEM PISANE 
Kolejny mój faworyt. Ciekawe i oryginalne obrazki na etykietach, nie dość, że przypominają narysowane mazakiem to jeszcze są mało wymagające co do tuszu i specjalistycznych sprzętów drukujących. Do tego białe tło i etykiety idealne gotowe.



3. BIAŁE TŁO, WIĘCEJ KOLORÓW, 3 RODZAJE
To już ostatnie z serii mało wymagających etykiet. Dużym plusem jest białe tło, jednak wykorzystanie kolorów może przyprawić niektóre drukarki o zawał tuszu. Jednak co fajne, autorki bloga udostępniły etykiety w dwóch rozmiarach (małym i dużym), a do tego z ich strony można pobrać kwadratowe obrazki. Wszystko tworzy spójną całość. Sami zobaczcie:







DO POBRANIA Z TEJ STRONY:


4. DLA CIERPLIWYCH
Propozycja dla cierpliwych. Czerwone, okrągłe etykiety, które wymagają nie tylko tuszu ale i małych nożyczek do wycięcia ząbkowatych kształtów. Nie zniechęcajcie się gdyż prezentują się bardzo ładnie, a drukarka z kolorowym tuszem na pewno sobie z nimi poradzi. Sprawdzą się także wydrukowane w formie naklejek.


SCHOWAŁY SIĘ PONIŻEJ:

5. SZAROŚĆ I CZERWIEŃ
Propozycja na białym tle (plus za to), dostępna w różnych kolorach (od czerwonego, po zielony aż do niebieskiego), prosta i przyjemna w odbiorze. A do tego wszystkiego ciekawe obrazki.

MOŻECIE POBRAĆ TUTAJ:

6. ETYKIETY OBRAZKOWE



KLIK:


7. TABLICOWE
Wszystko co tablicowe jest bliskie mojemu sercu. W dzieciństwie kochałam mazać po ścianach, a ślad czerwonej szminki na dopiero co wymalowanej białej ścianie chyba nadal śni się moim rodzicom. Może dlatego kocham wszystko co z tablicą i farbą tablicową związane. Etykiety także mogą przypominać tablicę. Niestety na nie potrzeba dużo czarnego tuszu jednak plusem tych etykiet jest to, iż kolor nie musi być idealnie czarny, w głębokiej i najczarniejszej barwie. 


DO POBRANIA:


8. Niebiesko-szare etykiety
Proste etykiety i z jak najmniejszą ilością tuszu się skończyły. Takie, które nie potrzebowały idealnie czarnego wydruku również. Czas na propozycje ciut bardziej wymagające. 
Kolory poniższych etykiet to zupełnie inne niż te, które możemy obserwować za oknem. Tonacja zdecydowanie zimowa, a nie wiosenna. Połączenie bieli, szarego z jasno niebieskim w wydaniu Świątecznych etykiet sprawdziło się znakomicie. 

źródło: http://www.wissenswuerze.de/wordpress/geschenkanhaenger-weihnachten-2014/



9. Etykiety na brązowym, pakowym papierze
Kolejne etykiety z serii tych trudnych. Piękne brązowe tło przypominające szary papier pakowy, który uwielbiam. Jednak nie wiem, która drukarka poradzi sobie z wydrukowaniem go na białej kartce. Chyba niestety nie moja :( Ale może Wasze dadzą radę więc wstawiam. Etykiety są piękne!



DO POBRANIA TUTAJ:


10. ETYKIETY OBRAZKOWE 2
Poniższe etykiety przypomną wszystkim jak "Merry Christmas" brzmi w języku niemieckim. Frohliche Weihnachten ozdabia prezentowe etykiety i wraz z ciekawymi obrazkami zachęca do ozdobienia nimi  gwiazdkowych prezentów.

LINK DO POBRANIA:


MOJE ETYKIETY 
Rok temu w przypływie chwili czasu i twórczego nastawienia sama zaprojektowałam dla Was kilka etykiet prezentowych. Niestety jeszcze wtedy nie kierowałam się myślą: "im mniej koloru tym lepiej dla drukarki" .Mam nadzieję, że Wam się spodobają, a przedstawiają się następująco:






Cały post znajdziecie pod tym linkiem: http://kraftsylescilsa.blogspot.com/2014/12/swieta-na-kraftsach-diy-prezentowe.html

A etykiety gotowe do pobrania tutaj: https://drive.google.com/file/d/0B4TfYfVyJjnYb2tfMUk0U1h0XzQ/view



Mam nadzieję, że pakowanie prezentów z powyższymi etykietami stanie się jeszcze fajniejsze.

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Agata (Lescils)

Agata (lescils)

Jeżeli masz jakieś pytania lub po prostu spodobał Ci się mój wpis, koniecznie daj mi o tym znać :).